TRANSPARANTIE
In overeenstemming met:
✔ artikel 6 van het gemeenschappelijk decreet en de ordonnantie van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest, de Gemeenschappelijke Gemeenschapscommissie en de Franse Gemeenschapscommissie van 16 mei 2019 betreffende de bekendmaking van de administratie in de Brusselse instellingen en ;
✔ artikel 7 van de Gemeenschappelijke Ordonnantie van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest en de Gemeenschappelijke Gemeenschapscommissie van 14 december 2017voor de transparantie van de bezoldigingen en voordelen van de Brusselse ambtenaren ;
onze openbare instelling is verplicht op haar website verschillende officiële documenten te publiceren die wij hieronder hebben gegroepeerd:
- Jaarlijk activiteitenverslag 2020 (PDF)
- Jaarlijk activiteitenverslag 2021 (PDF)
- Jaarlijk activiteitenverslag 2022 (PDF)
- Jaarlijk activiteitenverslag 2023 (PDF)
- Rapport betreffende - ordonnantie transparantie en de inventaris van de overheidsopdrachten 2019
- Rapport bettrefende - ordonnantie transparantie en de inventaris van de overheidsopdrachten 2020
- Rapport bettrefende - ordonnantie transparantie en de inventaris van de overheidsopdrachten 2021
- Rapport bettrefende - ordonnantie transparantie en de inventaris van de overheidsopdrachten 2022
- Subsidies : sinds 2014 zijn aan de Berg van Barmhartigheid geen subsidies meer toegekend
- Studies : in 2020 zijn geen studies uitgevoerd voor rekening van de Berg van Barmhartigheid.
- Oproepen voor kandidaten: bekijk hier onze vacatures
ℹ AANVULLENDE DOCUMENTATIE
- Wet 1848
- Organiek reglement
- Leningscontract
- Veilingsvoorwaarden
- GDPR
- Groene energie bij de Berg van Barmhartigheid
- Certificat PEB 2024
→ Indien burgers aanvullende administratieve documenten wensen te ontvangen, kunnen zij een uitdrukkelijk verzoek daartoe per e-mail richten aan info@bergvanbarmhartigheid.be